Marca americană Lane Bryant este specializata în haine pentru femeile „plinuţe”, inclusiv lenjerie, a lansat campania:#ImNoAngel. Este un semnal şi un anunț către brandul de lenjerie Victoria Secret şi către celelalte, care au provocat controverse în urmă cu cinci luni.
La sfârşitul anului trecut, Victoria Secret a lansat o campanie cu colecţia lor de lenjerie de corp cu trei modele slabe în rolurile principale. Campania a avut, de asemenea, un slogan care a provocat o mare nemulţumire: „The Perfect Body „. Trei femei americane au considerat ca această campanie este „iresponsabilă” și a început o petiție împotriva campaniei. Ele au adunat 30.000 de semnături și au cerut ca brandul să îşi ceară scuze societăţii. Două săptămâni mai târziu au schimbat sloganul subtil „A body for every body”.
Victoria's Secret under fire for "The Perfect 'Body'" ad campaign http://t.co/FNai3x7NlJ pic.twitter.com/SnTfB48sRW
— Hayley Peterson (@hcpeterson) October 31, 2014
De la mai mult de cinci luni de la scandal, Lane Bryan elimina imaginea ideală a Victoria Secret cu campania „Im No Angel”. Ceea ce presupune ca femeile cu greutate sub profilul #imnoangel pot clarifica că, kilogramele în plus sunt sexy. „Am redefinit sexy afirmând că frumusețea este dincolo de Dimensiune !!” a scris modelul Ashley Graham pe profilul de Instagram sub hashtagul #ImNoAngel. Alte femei sunt încurajate să îşi împărtășească definiția lor de sexy.
Campania „noastră #ImNoAngel”este concepută pentru a incuraja toate femeile sa iubească fiecare parte a sa. Lane Bryant este ferm convinsă că ea este sexy și vrem să le încurajăm şi să le arătăm cum să aibă încredere, în felul lor”, spus CEO Lane Bryant și președinte Linda Heasley într-o declarație.
Nu este prima dată când un alt brand de lenjerie ironizează brandul Victoria Secret. La fel, la începutul acestei săptămâni marca britanică de lenjerie Curvy Kate – în special pentru doamnele plus size. Într-o nouă campanie, ele arătau cum poate arata corpul perfect. Răspunsul? Fiecare femeie, indiferent de fizicul ei este frumoasă.
Candice Huffine, a fost în anunțul brandului Lane Bryant, ea a pozat într-un tricou de cauciuc ca primul model plus-size în calendarul de prestigiu Pirelli de la sfârșitul anului trecut.
La modelo @CandiceHuffine aparece en el #CalendarioPirelli
#TallasGrandes #MeGusta
http://t.co/Z772328QEf pic.twitter.com/ZNoRZ4rh6R
— Eva L. Sabugo (@conlaede) December 4, 2014