O referință este cea mai bună alegere atunci când sunteți în căutarea unui loc de muncă pentru o anumită poziție, însă astăzi 92% din angajatorii recunosc că verifică profilul unui viitor angajat pe rețelele sociale înainte de a se decide – 87% au declarat că se uită pe rețeaua LinkedIn.
Doar 4% din angajatorii nu folosesc rețelele sociale, aspectele din profilul de socializare vă pot costa locul de muncă. Ce căută angajatorii pe rețelele de socializare despre candidații unui loc de muncă?
Ei caută dacă ați practicat muncă voluntară, responsabilitatea socială sau munca pe care ați realizat-o, dar nu caută detalii despre care este mâncarea sau băutura dvs. preferată.
Se așteaptă să găsească în profilul căutat implicarea în angajamentele actuale, pe de altă parte, nu se așteptă să găsească „selfie-uri” sau acte de egoism în exces.
Ei verifică gramatica și forma de exprimare, de fapt, mult mai mult decât credeți, cu toate acestea ei nu va verifica dacă postați prea mult pe rețelele de socializare, ci doar dacă o faceți în mod corect.