In primele 24 de ore de la accident Germanwings, care a lăsat 150 morți, compania germana a lansat un nou design pentru a evita pierderea clienţilor.
La doar câteva minute după tragicul accident al cunoscutului avion Airbus 320 din Alpii francezi, Germanwings care este fiică a grupul german Lufthansa, a schimbat culoarea logo-ului în negru pentru a simboliza doliul pe care îl poarta victimelor.
Pe rețeaua de socializare Twitter compania aeriană, a creat profilul „Indeepsorrow” („În durere adâncă”)
La doar o zi după eveniment, compania germană, care încă mai caută misterul care stă la baza motivelor accidentului, a făcut diferite mișcări de publicitate pentru a nu pierde prestigiul pe care îl are la nivel internațional.
Recunoscut ca fiind frumos, calul a fost dintotdeauna cel mai fidel prieten al omului. Caii…
Află care sunt problemele cu care se confruntă cuplurile în timpul pandemiei, care sunt efectele…
Astăzi nu este un secret pentru nimeni că Adam a avut o primă soție -…
Este pur și simplu imposibil de stabilit cu exactitate data exactă a apariției unei tradiții…
Nu este surprinzător faptul că marile bănci obțin în fiecare an un profit din ce…
Despre existența primilor oameni (omul de Cro-Magnon sau Homo sapiens, care provin din Africa) pe…
Leave a Comment