Categories: Stiri

Compania aerienă Lufthansa a lansat o noua siglă pentru a evita colapsul

Rate this post

In primele 24 de ore de la accident Germanwings, care a lăsat 150 morți, compania germana a lansat un nou design pentru a evita pierderea clienţilor.

La doar câteva minute după tragicul accident al cunoscutului avion Airbus 320 din Alpii francezi, Germanwings care este fiică a grupul german Lufthansa, a schimbat culoarea logo-ului în negru pentru a simboliza doliul pe care îl poarta victimelor.

Pe rețeaua de socializare Twitter compania aeriană, a creat profilul „Indeepsorrow” („În durere adâncă”)

La doar o zi după eveniment, compania germană, care încă mai caută misterul care stă la baza motivelor accidentului, a făcut diferite mișcări de publicitate pentru a nu pierde prestigiul pe care îl are la nivel internațional.

Leave a Comment
Share

Recent Posts

40 de poze cu cei mai frumoși cai

Recunoscut ca fiind frumos, calul a fost dintotdeauna cel mai fidel prieten al omului. Caii…

mai 6, 2021

Top probleme de cuplu în timpul crizei sanitare

Află care sunt problemele cu care se confruntă cuplurile în timpul pandemiei, care sunt efectele…

apr. 4, 2021

Lilith, prima soție a lui Adam

Astăzi nu este un secret pentru nimeni că Adam a avut o primă soție -…

mart. 25, 2021

Istoria sărbătoririi zilei de naștere

Este pur și simplu imposibil de stabilit cu exactitate data exactă a apariției unei tradiții…

mart. 16, 2021

3 modalități prin care băncile „te mănâncă” de bani

Nu este surprinzător faptul că marile bănci obțin în fiecare an un profit din ce…

mart. 2, 2021

Care au fost primii oameni pe Pământ și pe ce altă planetă ar fi putut trăi inițial?

Despre existența primilor oameni (omul de Cro-Magnon sau Homo sapiens, care provin din Africa) pe…

feb. 22, 2021