Creati un eveniment de caritate pentru a atrage atentia clientilor!

Rate this post

Intalnirile si evenimentele corporate sunt momente necesare in programul unei companii, pentru consolidarea echipei, dar si pentru a rasfata angajatii si, astfel, pentru a-i tine aproape de firma. Dincolo de distractie si buna comunicare intre colegi, implicarea sociala a companiilor este un pilon important in activitatea unei firmei si poate fi de mare folos in promovarea unui brand.

Atrageti angajatii si colaboratorii spre o cauza sociala sau culturala

Imaginea unei firme poate avea de castigat daca organizeaza un eveniment cu conotatie caritabila sau de sustinere a unui scop educativ, cultural, de mediu etc. Asadar, incurajati angajatii sa propuna o cauza in jurul careia sa organizati un eveniment, pe care sa-l promovati prin retelele sociale ale companiei si chiar prin mass-media.

Implicand angajatii si colaboratorii la organizarea si participarea unui astfel de eveniment, acestia isi vor uni eforturile si vor crea legaturi noi sau se vor consolida cele vechi, in plus se vor genera idei si proiecte noi.

Umor si voie buna

Oricare ar fi subiectul evenimentului caritabil, emotia creata trebuie sa fie insotita cu momente de umor, care sa fie, bineinteles, potrivite contextului. Fie este un spectacol, fie un eveniment sportiv sau cu alt caracter, prezentatorul ar fi bine sa fie o personalitate cu umor de calitate. Este necesar sa se creeze o emotie, care sa genereze implicarea donatorilor, insa este mai important ca publicul evenimentului sa se simta bine, iar participantii sa nu plece acasa tristi.

Implicarea publicului poate fi provocata si de mici momente interactive, fie invitandu-se cativa actori, care sa interactioneze cu publicul, fie apelandu-se la un magician specializat in evenimente corporate, care stie sa foloseasca magia pentru a binedispune participantii la eveniment.

Surprize si inedit

Un eveniment caritabil sau cu scopul de a sustine o cauza trebuie sa fie bazat pe principiul ”Daruind vei dobandi”. Dincolo de placerea de a gusta momentele unui eveniment reusit, participantii care se implica in cauza propusa trebuie sa mai primeasca mici atentii de la organizatori, fie obiecte personalizate cu logo-ul companiei sau al partenerilor, fie mici cadouri obtinute de la sponsorii evenimentului.

Pozele si marturiile evenimentului nu trebuie sa lipseasca, se pot pune pe un site dedicat, iar informatiile despre implicare pot fi lasate la indemana celor care vor dori sa contribuie la cauza propusa si dupa eveniment.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Content is protected !!

Continuând să utilizați acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close