Categories: Diverse

Creati un eveniment de caritate pentru a atrage atentia clientilor!

Rate this post

Intalnirile si evenimentele corporate sunt momente necesare in programul unei companii, pentru consolidarea echipei, dar si pentru a rasfata angajatii si, astfel, pentru a-i tine aproape de firma. Dincolo de distractie si buna comunicare intre colegi, implicarea sociala a companiilor este un pilon important in activitatea unei firmei si poate fi de mare folos in promovarea unui brand.

Atrageti angajatii si colaboratorii spre o cauza sociala sau culturala

Imaginea unei firme poate avea de castigat daca organizeaza un eveniment cu conotatie caritabila sau de sustinere a unui scop educativ, cultural, de mediu etc. Asadar, incurajati angajatii sa propuna o cauza in jurul careia sa organizati un eveniment, pe care sa-l promovati prin retelele sociale ale companiei si chiar prin mass-media.

Implicand angajatii si colaboratorii la organizarea si participarea unui astfel de eveniment, acestia isi vor uni eforturile si vor crea legaturi noi sau se vor consolida cele vechi, in plus se vor genera idei si proiecte noi.

Umor si voie buna

Oricare ar fi subiectul evenimentului caritabil, emotia creata trebuie sa fie insotita cu momente de umor, care sa fie, bineinteles, potrivite contextului. Fie este un spectacol, fie un eveniment sportiv sau cu alt caracter, prezentatorul ar fi bine sa fie o personalitate cu umor de calitate. Este necesar sa se creeze o emotie, care sa genereze implicarea donatorilor, insa este mai important ca publicul evenimentului sa se simta bine, iar participantii sa nu plece acasa tristi.

Implicarea publicului poate fi provocata si de mici momente interactive, fie invitandu-se cativa actori, care sa interactioneze cu publicul, fie apelandu-se la un magician specializat in evenimente corporate, care stie sa foloseasca magia pentru a binedispune participantii la eveniment.

Surprize si inedit

Un eveniment caritabil sau cu scopul de a sustine o cauza trebuie sa fie bazat pe principiul ”Daruind vei dobandi”. Dincolo de placerea de a gusta momentele unui eveniment reusit, participantii care se implica in cauza propusa trebuie sa mai primeasca mici atentii de la organizatori, fie obiecte personalizate cu logo-ul companiei sau al partenerilor, fie mici cadouri obtinute de la sponsorii evenimentului.

Pozele si marturiile evenimentului nu trebuie sa lipseasca, se pot pune pe un site dedicat, iar informatiile despre implicare pot fi lasate la indemana celor care vor dori sa contribuie la cauza propusa si dupa eveniment.

Leave a Comment
Share

Recent Posts

40 de poze cu cei mai frumoși cai

Recunoscut ca fiind frumos, calul a fost dintotdeauna cel mai fidel prieten al omului. Caii…

mai 6, 2021

Top probleme de cuplu în timpul crizei sanitare

Află care sunt problemele cu care se confruntă cuplurile în timpul pandemiei, care sunt efectele…

apr. 4, 2021

Lilith, prima soție a lui Adam

Astăzi nu este un secret pentru nimeni că Adam a avut o primă soție -…

mart. 25, 2021

Istoria sărbătoririi zilei de naștere

Este pur și simplu imposibil de stabilit cu exactitate data exactă a apariției unei tradiții…

mart. 16, 2021

3 modalități prin care băncile „te mănâncă” de bani

Nu este surprinzător faptul că marile bănci obțin în fiecare an un profit din ce…

mart. 2, 2021

Care au fost primii oameni pe Pământ și pe ce altă planetă ar fi putut trăi inițial?

Despre existența primilor oameni (omul de Cro-Magnon sau Homo sapiens, care provin din Africa) pe…

feb. 22, 2021