„Statul te vrea prost. „Aceasta afirmatie a fost si inca este valabila. Un om inteligent ce stie sa puna intrebari problematice „mai marilor zilei” este un om periculos (cel putin pentru conducatori). De aceea elitele au urmarit sa cultive ignoranta si prostia in randul maselor de sclavi obedienti. Unul din mijloacele folosite de elite in acest scop este sistemul de invatamant.
Multi cred ca educatia scolara iti asigura succesul in viata…Cunostiintele dobandite in scoala sunt privite de multi oameni ca o cale catre o existenta mult mai buna…Din nefericire actualul sistem de educatie (prezent atat in SUA, Europa si Japonia) nu urmareste decat sa transforme individul intr-un „sac” plin de informatii nefolositoare …Ba chiar mai mult, actulalul sistem de invatamant urmareste sa uniformizeze modul de gandire al tuturor indivizilor…Sa il transforme intr-un mod de gandire care este pe placul elitelor ce ne controleaza existenta…Un mod de gandire ce ne transforma intr-o simpla cireada de automatoni care nu sunt capabili sa gandeasca ei insisi si care nu vor reprezenta niciodata un real pericol pentru „establishment”…Tineretul din zilele noastre, atat de laudat si ridicat in slavi de jurnalistii superficiali nu e decat o masa de manevra usor de dus de nas de catre un manipulator abil…Acesti sclavi moderni (pentru ca sunt doar niste simpli sclavi ce cred ca sunt liberi) sunt bine pregatiti intr-un anumit domeniu dar total ignoranti in domenii fundamentale ale vietii…
Actualul sistem de invatamant prezent atat in SUA, Japonia si in majoritatea tarilor europene isi trage seva din asa numitul „sistem prusac de educatie”. Acest sistem de educatie, aparut in secolul XVIII in Prusia, a fost preferatul unor mari despoti ai istoriei. Despoti precum Napoleon sau Frederic Wilhelm al Prusiei. Si pe buna dreptate…Acesti tirani si-au dat seama de avantajele (pentru ei desigur) sistemului de educatie prusac deoarece acesta crea: lucratori obedienti pentru mine de carbune, soldati obedienti pentru armata. Functionari civili supusi guvernului si cetateni ce gandeau asemanator in probleme de importanta majora. Mai bine spus acest sistem crea sclavi pe banda rulanta. Sistemul de educatie de tip prusac se afla si in spatele cosmarului nazist….Nazistii au mostenit de la inaintasi un stat format din cetateni eficienti si obedienti…Tocmai aceasta eficienta si obedienta (impregnate cu ajutorul sistemului de educatie prusaca) a facut posibil ca Germania nazista sa duca un asemenea razboi devastator impotriva intregii lumi …Trebuie reamintit ca si in timpul ultimelor luni de razboi aparatul birocratic nazist functiona ireprosabil…
Sistemul de educatie prusac a fost introdus in SUA unde si-a indeplinit cu prisosinta rolul de a imbeciliza individul de rand…Acest sistem de educatie nu are rolul de a-l invata pe om sa gandeasca sau sa puna intrebari …Acest sistem de educatie (prezent si in Romania) are rolul de a crea o rasa inferioara de oameni care sunt atat de ignoranti in domenii de importanta majora incat accepta orice explicatie le da mass-media controlata de guvern (guvern controlat la randul sau de catre marii bogatasi si corporatisti ai lumii).
In SUA (ca si in multe alte state) invatamantul e gratuit si obligatoriu…Dar acest lucru nu se datoreaza altruismului guvernantilor…Prin obligarea copiilor de a urma aceasta forma de educatie, acestia sunt expusi unor idei si unui mod de gandire schitat si creionat pentru ei de catre elitele ce ii guverneaza. „Bogatii Americii” precum Rockeffeler, Andrew Carnegie sau Guggenheim au investit sume uriase de bani (prin intermediul fundatiilor scutite de impozite pe care le patroneaza ) in sistemul de invatamant american. Nu au facut-o din bunatate ci din calcul rece. Ei si-au dorit un sistem de educatie care sa creeze simple resurse umane si nu oameni cu personalitate. Si-au dorit un sistem de invatamant care sa distruga din mintea cetatenilor americani orice urma de individualism acceptand in schimb colectivismul. Se poate spune fara pic de sovaiala ca sistemul de educatie american este creatia acestor „capitalisti sangerosi”. Putem sa mergem si mai departe si sa afirmam ca modul de gandire al americanilor si al unei mari parti din omenire a fost modelat de acesti indivizi fara scrupule. In majoritatea scolilor din SUA este aplicat un sistem de educatie inspirat dupa cel prusac….Doar cateva scoli (precum colegiul Saint Paul’s sau Universitatea Yale) sunt in afara acestui sistem de educatie…Aceste scoli nu ii invata pe elevi cum sa fie niste simple unelte…Dimpotriva elevii acestor institutii sunt invatati cum sa isi dezvolte la maxim potentialul …Absolventii acestor scoli constientizeaza ca fac parte dintr-o elita in totala contradictie cu milioanele de tineri cu diplome ce ies de pe bancile facultatilor avand in fata un viitor incert…
Lumea in care traim este doar o simpla matrice…Istoria ultimelor doua secole a fost scrisa de catre actori aproape atotputernici dar aflati mereu in umbra… Bancherul evreu Jakob Schiff a fost cel care l-a finantat pe Lenin si pe bolsevicii sai in incercarea de a pune mana pe putere in Rusia…Mari corporatii internationale (capitaliste) precum duPont, General Electric, Ford sau International Harvester au cooperat cu regimul stalinist pentru construirea unor mari „edificii” industriale (baraje, otelarii) in cadrul primului plan cincinal sovietic…. „Capitalisti sangerosi”(precum Rockeffeller ) l-au sprijinit pe Hitler pentru a veni la putere in Germania…Aceiasi Rockeffeleri i-au vandut petrol Fuhrerului in zilele razboiului mondial punandu-i in miscare „armada” de panzere…Harry Truman i-a numit pe buna dreptate tradatori pe Rockeffeleri intr-unul din discursurile sale …Dar acestia nu au patit nimic ramanand la fel de curati precum Teflonul…Nu vom gasi aceste informatii in nicio carte de istorie oficiala…Vom crede in continuare ca istoria e facuta in fata blitzurilor fotografilor si a microfoanelor reporterilor…Vom crede in continuare ca cei ce apar la TV sunt adevaratii conducatori…In tot acest timp fortele nevazute ce ne controleaza vor continua sa rada pe seama prostiei si ignorantei noastre…
Autor: Cimpoieru Ciprian