Se pare că nuditatea și viile merg din ce în ce bine împreună. Cel mai mare distribuitor de vinuri italiene în Rusia, i-a comandat fotografului Iris Brosch un videoclip care să promoveze viticultura made în Italy, pe scena internațională.
Pe fundalul videoclipului se poate vedea una dintre cele mai renumite regiune viticolă din Friuli Venezia Giulia, iar în prim plan, apar goale patru modele rusești. Cum era de așteptat campania a provocat o serie de reacții negative ale celor care cred că publicitate este de prost gust şi că ar promova pornografia.
Deoarece videoclipul prezintă conținut explicit a fost rapid răspândit rețelele sociale lansând dezbateri aprinse, iar Brosch a susţinut întotdeauna ca scopul său este de a „restabili puterea și demnitatea femeilor în fotografie”.
Directorul regional Eleonora Frattolin (M5S) a promis o „interpelare în Parlament pentru a aduce în atenția Consiliului prejudiciul de imagine care ar putea rezulta asupra vinului italian Friulian, cu acest video.